PÄIJÄT-HÄMEEN MUISTIYHDISTYS RY

YHTEYSTIEDOT

Toimiston osoite Hämeenkatu 5 A 4, 15110 Lahti.
Tarkemmat ohjeet sijainnista ja toimistolle saapumisesta löydät kuvan ja kartan alta.
Toimiston puhelinnumero (03) 735 1681
Sähköpostiosoite toimisto(a)ph-muistiyhdistys.fi
Facebook: Päijät-Hämeen Muistiyhdistys ry

Päijät-Hämeen Muistiyhdistyksen toimisto sijaitsee kauniin keltaisessa Etelä-Suomen Sanomien talossa, Rauhan- ja Hämeenkadun kulmassa osoitteessa Hämeenkatu 5 A 4, 2, krs., 15110 Lahti.

Hämeenkadun puoleisen sisäänkäynnin ovenpielessä on yhdistyksen nimi messinkilaatassa ja oven vieressä olevaa summeria soittaessa avaamme ulko-oven. Toimistomme sijaitsee toisessa kerroksessa. Talossa on hissi, mutta myös jonkin verran portaita. Esteetön sisäänkäynti onnistuu sisäpihan kautta (käynti Rauhankadun puolelta). Sisäpihan puolella olevaa ovikelloa soittamalla tulemme avaamaan oven.

Mikäli käytät apuvälineitä tai tarvitset muuten apua liikkumisessa, olethan meihin yhteydessä niin tulemme auttamaan. Yhteystietomme löydät täältä.

Autolla liikkuessasi, huomioithan, että keskustan alueella pysäköinti on maksullista arkisin klo 8-19 välisenä aikana. Tästä löydät lisätietoja Lahden keskustan pysäköinnistä. Toriparkissa (kauppatorin alla) on runsaasti pysäköintitilaa. Lisätietoja Toriparkista löydät täältä.

JULKINEN LIIKENNE

Lahden Matkakeskuksesta (Mannerheiminkatu 15) on matkaa toimistollemme reilu 1 kilometri, kävellen n. 15 min. Kaukoliikenteen bussit ja VR:n junat kulkevat Matkakeskuksen kautta. Matkakeskuksen toiminnasta voit lukea lisää täältä.

Lahden paikallisliikenteen bussit lähtevät ja pysähtyvät kauppatorin ympäristössä, matkaa torilta toimistolle on noin 250 m.

Lähin taksitolppa sijaitsee alatorilla, kauppatorin laidalla Marolankadulla. Tilausnumerot:
– Lahden aluetaksi p. 060 110 001
– Vammaispalvelu- ja sosiaalihuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut, p. 0800 302 020
– Palveluliikenne HELMI, p. 0800 302 232
– Kela-taksi, Päijät-Häme, p. 060 110 060 (Palveluntuottaja Taksi-Päijänne Oy)

JULKISEN LIIKENTEEN AIKATAULUISTA LÖYDÄT LISÄÄ TIETOJA ALLA OLEVISTA LINKEISTÄ:

VR Matkahuolto Lahden seudun liikenne Liikennevirasto

HUOMIO! Varmistathan etukäteen, että olemme toimistolla, mikäli tulet muulloin kuin toimistoaikoina. Toimistoajat ovat maanantaisin ja perjantaisin klo 9-12, jolloin soitot ja käynnit ilman ajanvarausta. Muuna aikana kannattaa aina varata aika. HUOMIO! Toimistoajat eivät koske arkipyhiä.

OTA YHTEYTTÄ