PÄIJÄT-HÄMEEN MUISTIYHDISTYKSEN TAPAHTUMAT

AJANKOHTAISTA JUURI NYT

• Toimistoaikamme on aikavälillä 28.6.-30.7. maanantaisin klo 9-15, puh. (03) 735 1681 tai kasvotusten toimistolla (Hämeenkatu 5 A 5, Lahti).
  • Syyskauden toiminnasta tiedotamme näillä sivuilla elokuussa, kun tiedämme syksyn koronatilanteesta ja mahdollisista rajoitustoimista enemmän. Jäsenet saavat syyskauden Toimintakalenterin postitse elokuun puolenvälin jälkeen.
  • Piristystä arkeen: tilaa ikäihmisille suunnattu puuhapaketti suoraan kotiin. Ilmoita osoite niin lähetämme kirjepostilla mukavaa tekemistä aivojen huoltamisen parissa. Yhteydenotot aikavälillä 28.6.-30.7. maanantaisin klo 9-15, p. (03) 735 1681 tai toimisto@ph-muistiyhdistys.fi
  • Päättyneen Ahaa-aivotreenit -hankkeen ahaa-aivotreenit.fi -sivusto ei ole käytössä 15.9.2020 jälkeen. Materiaaliasioissa ota yhteys: petra.behm(a)ph-muistiyhdistys.fi
  • Liity jäseneksi, jäsenmaksu 25 €/vuosi: kysy lomaketta toimistolta p. (03) 735 1681 tai tee
    Sähköinen jäsenhakemus

TAPAHTUMAT

Keväkausi 2021

KEVÄTKAUSI

Kausi päättyy juhannusviikolla (vk 25). Syyskauden toiminnasta tiedotamme näillä sivuilla elokuussa, kun tiedämme syksyn koronatilanteesta ja mahdollisista rajoitustoimista enemmän. Jäsenet saavat syyskauden Toimintakalenterin postitse elokuun puolenvälin jälkeen.

*****

Toimistoaikamme on aikavälillä 28.6.-30.7. maanataisin klo 9-15, p. (03) 735 1681 tai toimistolla (Hämeenkatu 5 A 5, Lahti).

*****

Uusille jäsenille järjestetään virkistysilta elo-syyskuussa, mikäli koronatilanne sen sallii. Uusia jäseniä (2020 ja 2021 jäseneksi liittyneet) tiedotetaan henkilökohtaisesti lähempänä ajankohtaa.

MUUTA TOIMINTAA

Sopeutumisvalmennus

Päijät-Hämeen Muistiyhdistys ry järjestää sopeutumisvalmennusta verkkokurssina Päijät-Hämeen alueella asuville muistisairaille, joilla on diagnosoitu jokin etenevä muistisairaus viimeisen kahden vuoden sisällä. Kurssi on tarkoitettu myös muistisairaan läheiselle. Kurssi järjestetään yhteistyössä PHHYKY:n kanssa ja se sisältää verkkoluentomateriaalin ja henkilökohtaisen/etätapaamisen muistityöntekijän kanssa. Sopeutumisvalmennukseen voi ilmoittautua, mikäli ei ole aiemmin osallistunut sopeutumisvalmennuskurssille. Kurssi on osallistujille maksuton. Etävalmennusta on saatavilla koko vuoden 2021 ajan.

Lisätiedot: Nina Reimari, p. 044 504 3030.

Syyskauden tapahtumat

Tiedotamme syyskauden tapahtumista näillä sivuilla elokuussa. Jäsenet saavat syyskauden Tapahtumakalenterin postitse elokuun puolivälissä.